lördag 26 december 2009

God jul i efterskott och ett gått nytt fiskeår!

Ja nu har det då äntligen vänt och då menar jag naturligtvis att dagarna nu blir allt längre för varje dag som går.

Vad det gäller fisket mitt så har det inte blivit någonting alls under de senaste veckorna. Orsakerna är främst det kalla vädret plus en förkylning som hunnit passera min kropp. Tyvärr så har det kommit en hel del snö vilket är synd då fiskeförhållandena annars hade varit de bästa nu när isarna vuxit sig starka.

För övrigt har jag lagt in en del nya bilder i mitt fotoalbum eller rättare sagt gamla foton som blivit omgjorda till digitala bilder. Resultatet blev över förväntan men så fick jag hjälp av ett proffs inom området. Stort tack till Katarina som är väldigt duktig på allt som gäller foto konst och design. http://katarinasdag.blogspot.com/

1 kommentar:

  1. Ja nu jäklar, i år ska jag verkligen fiska... hahahah
    Kul att du fått in gamla bilder.

    Gott nytt år, ses snart!

    Kram Petra

    SvaraRadera