fredag 17 maj 2013

Uppgradering av bloggen!

Under de senaste veckorna har jag hållit på med att göra om designen på bloggen samt lägga in en ny startmeny. Tanken med startmenyn är att det skall bli lättare och smidigare att hitta plus att kunna få in mer fakta och innehåll på sidan.

Som exempel finns nu en liten presentation OM MIG själv liksom MINA REKORD där jag lagt ut bilder på mina största fiskar samt lite historik kring själva fisket och avslutningsvis en personlig bedömning över rekordet.

Ni som följer bloggen vet att jag gillar STATISTIK så den kategorin kommer säkert bli rätt omfattande med tiden. Här har jag samlat ihop material samt länkar till det som redan finns på bloggen. Förutom detta så fyller jag även på med annat innehåll som finns i mina pärmar.

Även FOTOALBUMET har förändras en aning då jag nu gjort mappar för de olika arterna jag fiskar. Tidigare hade jag ju mappar för varje år och dessa finns naturligtvis fortfarande kvar. I ARTIKLAR M.M. har jag samlat i hop de alster jag skrivit genom åren liksom lite annat som jag hoppas kan vara intressant att läsa. Här har även försökt sortera upp innehållet efter olika kategorier så det skall bli lätt att hitta efter just det man söker och är intresserad utav.

Under LÄNKAR finns nu en utökad samling läsvärda länkar som en sportfiskare kan finna intressanta. Förändringen med startmenyn har även inneburit att jag fått mer plats i sidomenyn, så där har jag vissa funderingar inför framtiden. Detta var lite kort om sidans förändringar/ förbättringar som jag jobbat med sista tiden. Kan även meddela att det jag lovade för drygt ett år sedan nu snart kommer, bättre sent än aldrig som man säger. Mer om detta i ett senare inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar