måndag 27 oktober 2014

Ny sportfiskeblogg hos Norrbottens-Kuriren

För ett tag sedan fick jag en förfrågan om jag hade lust att driva en sportfiskeblogg på Norrbottens-Kurirens webbsida. Tanken från Kuriren var väl från början att jag skulle flytta denna blogg dit men jag kände direkt att det inte kändes rätt. Istället blev det en annan lösning nämligen att jag startar upp en ny blogg hos Kuriren under namnet Sportfiskebloggen.

Fiskelycka i Norr kommer givetvis finnas kvar och konceptet kommer inte förändras nämnvärt. En liten skillnad kommer man nog märka mellan bloggarna. Jag antar att bloggen på Kuriren kommer besökas av fler semesterfiskare så där av kommer innehållet vara lite mer anpassat för alla typer av sportfiskare. De lite mer djupgående och analyserade texterna hamnar däremot på denna sidan precis som vanligt.

På Facebooksidan kommer jag nu samla i hop de bägge bloggarna. Det blir ett smidigt och enkelt sätt  för mig att efter varje inlägg kunna länka till respektive blogg. Sportfiskebloggens första inlägg handlar om fiskeupplevelser och vad man kan få ut av sitt fiske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar